SKO breidt onderzoek naar kijkgedrag uit
Het onderzoek wordt gerapporteerd naast de bestaande SKO tv-kijkcijfers waardoor een vollediger beeld moet ontstaan van de populariteit van programma’s en het gedrag van de Nederlandse kijker.
De consument heeft steeds meer mogelijkheden om programma’s ook op internet te kunnen bekijken en in toenemende mate worden aanvullende programma’s of samenvattingen aangeboden via alternatieve kanalen. In opdracht van SKO gaat Nedstat voor alle bij SKO aangesloten zenders het kijkgedrag van tv-programma’s op internet in kaart brengen. De rapportage bestaat uit overzichten met opgevraagde titels en wordt later uitgebreid met rapportages over het gedrag van internetkijkers.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisGegevens over kijkduur en klikgedrag moeten extra informatie opleveren voor de omroepen en zenders op die ze strategisch kunnen gebruiken voor hun online programmering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid