Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO breidt onderzoek naar kijkgedrag uit

Nedstat gaat voor Stichting KijkOnderzoek (SKO) de onafhankelijke meting verrichten van het opvragen van tv-programma’s op internet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek wordt gerapporteerd naast de bestaande SKO tv-kijkcijfers waardoor een vollediger beeld moet ontstaan van de populariteit van programma’s en het gedrag van de Nederlandse kijker.

related partner content for mobile comes here

De consument heeft steeds meer mogelijkheden om programma’s ook op internet te kunnen bekijken en in toenemende mate worden aanvullende programma’s of samenvattingen aangeboden via alternatieve kanalen. In opdracht van SKO gaat Nedstat voor alle bij SKO aangesloten zenders het kijkgedrag van tv-programma’s op internet in kaart brengen. De rapportage bestaat uit overzichten met opgevraagde titels en wordt later uitgebreid met rapportages over het gedrag van internetkijkers.

Gegevens over kijkduur en klikgedrag moeten extra informatie opleveren voor de omroepen en zenders op die ze strategisch kunnen gebruiken voor hun online programmering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in