Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken herhaalt campagne verantwoord alcoholgebruik uit 2011

'Enjoy Heineken Responsibly', die boodschap brengt het biermerk deze december onder de aandacht met bestaand materiaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin dit jaar lanceerde het nieuwste hoofdstuk in de &;&; campagne. Armin van Buuren speelt de hoofdrol in de video &;The Experiment&; en produceerde de track &;Save My Night&; voor de &;Dance More, Drink Slow&; campagne. Deze week, in aanloop naar de laatste shows van &;Armin Only&; in de Ziggo Dome, is de lange versie van de mini-film op de Nederlandse televisie te zien.

related partner content for mobile comes here

Enjoy the Sunrise. Dance More, Drink Slow.
De tweede &;Enjoy Heineken Responsibly&;-spot die deze maand op tv zien, werd drie jaar geleden al uitgezonden door Heineken. In de commercial laat de hoofdrolspeler zien hoe hij de nacht ten volste benut, door gedurende de avond ook af en toe voor water te kiezen. &;Enjoy the Sunrise&; wordt de laatste weken van het jaar op televisie en bioscopen getoond. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nederland scoort goed op matig drinken
Uit het &;Global Status Report Alcohol and Health 2014&; van de blijkt dat Nederland goed scoort op het matig en verantwoord drinken van alcoholhoudende dranken. De gemiddelde alcoholconsumptie in Nederland ligt onder het Europees gemiddelde en Nederland staat achter Noorwegen en Italië op de derde plaats van laagstscorende landen in Europa op gebied van alcoholmisbruik. Heineken zet zich met de campagne samen met in tegen alcoholmisbruik. Het onderzoeksrapport is te vinden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in