Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse campagne rondom het Filedier gaat nieuwe fase in

Het Filedier geeft vanaf nu het goede voorbeeld en gaat met het OV en op de fiets.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de al twee jaar lopende campagne zagen we het Filedier altijd achter het stuur van zijn auto tegendraadse teksten uitslaan zoals: ‘Fietsen? En me zeker zeiknat laten regenen.’ Maar nu zien we het Filedier op de fiets: ‘De file? Mij te veel wielen.’ De campagne van BVH Identity Driven Advertising komt daarmee in een nieuw fase.

related partner content for mobile comes here

De campagne die werd gemaakt in opdracht van De Verkeersonderneming heeft als doel structureel auto’s uit de file in en rond Rotterdam te halen. Jeroen Kaal, CEO van BVH: ‘In het begin was de campagne gericht op agendasetting en bewustwording. We bedachten met het Filedier een zeer opvallend campagnebeeld dat we in stand houden. Maar we gaan nu de alternatieven onder de aandacht brengen.’

Op de nieuwe abri’s en billboards die vanaf deze week te zien zijn in en rond Rotterdam, zien we het Filedier in de bus, op de fiets en in de watertaxi. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in