Handig: de toolkit Economics of Reputation
De Britse Communicatievereniging PRCA ontsluit inzichten in reputatiemanagement.
De Britse associatie voor public relations, de PRCA, heeft een toolkit over hedendaags reputatiemanagement op zijn site gezet. De 'Economics of Reputation' toolkit bevat de relevant Engelse literatuur en academische research op het gebied van reputatie. De PRCA wil daarmee het debat stimuleren over de waarde van reputatiemanagement voor organisaties, en het profiel van ‘communicatie’ in de bestuurskamers vergroten. Maar vooral geeft hij een fijn overzichtlijke presentatie van een complex onderwerp.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De toolkit richt zich op vijf fundamentele vragen:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis- Wat is de reputatie?
- Waarom is de reputatie een belangrijk vraagstuk geworden?
- Hoe wordt een reputatie gemaakt?
- Hoe kan de reputatie waarde creëren?
- Hoe kan de reputatie worden gemeten?
Klik voor de toolkit hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid