Overslaan en naar de inhoud gaan

Handig: de toolkit Economics of Reputation

De Britse Communicatievereniging PRCA ontsluit inzichten in reputatiemanagement.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Britse associatie voor public relations, de PRCA, heeft een toolkit over hedendaags reputatiemanagement op zijn site gezet. De &;Economics of Reputation&; toolkit bevat de relevant Engelse  literatuur en academische research op het gebied van reputatie. De PRCA wil daarmee het debat stimuleren over de waarde van reputatiemanagement voor organisaties, en het profiel van ‘communicatie’ in de bestuurskamers vergroten. Maar vooral geeft hij een fijn overzichtlijke presentatie van een complex onderwerp.

related partner content for mobile comes here

De toolkit richt zich op vijf fundamentele vragen:

  • Wat is de reputatie?
  • Waarom is de reputatie een belangrijk vraagstuk geworden?
  • Hoe wordt een reputatie gemaakt?
  •  Hoe kan de reputatie waarde creëren?
  •  Hoe kan de reputatie worden gemeten?

Klik voor de toolkit .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in