Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple neemt de socialemediamanager van Nike aan

Zal Musa Tariq Apple's onzichtbaarheid op Twitter en Facebook aanpakken?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn laatste functie was die van global senior director of social media & community, digital brand bij Nike.

related partner content for mobile comes here

Van 2009 tot 2012 werkte hij als  global director of digital marketing (en director of social media) bij kledingmerk Burberry.

Zijn overstap van Burberry naar Nike werd destijds als een aderlating voor Burberry gezien en een investering voor Nike, zo schrijft .

Apple heeft (nog) geen Twitter- en Facebook-bedrijfsprofiel.

Een van zijn wapenfeiten bij Nike was het intern brengen van alle socialemarketing van het sportmerk in plaats van dat bureaus er verantwoordelijk voor zijn.

9to5Mac meldt ook dat hij waarschijnlijk nauw zal gaan samenwerken met Apple&;s nieuwe retail en online stores chief , zijn oud-collega van Burberry.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in