Guinness beste adverteerder bij Clio Awards
De organisatie van de Clio Awards heeft het Britse Guinness gekozen als Advertiser of the Year 2001.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Clio-baas Andrew Jaffe zijn de Guinness-printadvertenties en commercials ‘slim, fris en ongewoon’. “Ze hebben de kracht om Guinness tot een wereldmerk te maken.” De afgelopen jaren heeft het biermerk al verschillende gouden Clio’s gewonnen. In Groot-Brittannië werkt Guinness met Abbott Mead Vickers/BBDO, in de VS is Weiss Stagliano Partners uit New York het bureau. Vorige Advertisers of the Year waren Volvo, Volkswagen en Adidas. Guinness wordt de vierde adverteerder die door de Clio Awards wordt gekozen. Het festival is op 23 en 24 mei in Miami.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid