Groei banners in Europa 24 procent
Het aantal banners in Europa is tussen november 2003 en november 2004 toegenomen met 24 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit nieuwe gegevens van Nielsen/Netratings. Het aantal banners steeg in die periode van ruim 76 duizend naar bijna 95 duizend. Nederland, Zweden en Frankrijk lieten de meeste groei zien, meldt Emerce. Het aantal adverteerders in Europa nam in de periode november 2003/november 2004 met elf procent toe tot 17.441 adverteerders. Ook het aantal online campagnes steeg: met 10 procent van 33.472 campagnes naar 36.824 campagnes in november 2004. Grootste adverteerder in Europa was eBay.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid