Overslaan en naar de inhoud gaan

Gillette herziet wereldwijd reclame-account

Gillette gaat haar wereldwijde reclame-account ter waarde van 600 miljoen dollar herzien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens ceo Kilts worden alle externe bestedingen nader bekeken, ‘ook al

related partner content for mobile comes here

Zijn er langlopende relaties’. Kilts noemt de herziening een ‘Strategic Sourcing Initiative’, aldus Advertising Age. “Gillette moet het beste halen uit de bestedingen." BBDO Worldwide is het grootste bureau van Gillette', met scheerproducten voor mannen en vrouwen, Duracell batterijen, Right Guard en Soft & Dri deodorantmerken plus de media-inkoop. Lowe Lintas & Partners behandelt Braun en Oral-B.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in