Bedrijfssites nog vaak onvolledig
Twee van de vijf journalisten beslist of zij een bedrijf gaan noemen aan de hand van de informatie die zij op hun site vinden. Volgens het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van de 72 ondervraagde journalisten zeiden er negen van de tien dat zij in minder dan driekwart van de gevallen de informatie kunnen vinden die ze zoeken. De drie belangrijkste zaken die journalisten nodig hebben, maar niet kunnen vinden zijn: actuele en oude persberichten; volledige contactinformatie met naam, titel en telefoonnummer, en achtergrondinformatie, zoals een bedrijfsprofiel, statistische gegevens en biografieën van directieleden. (bron: PRWeek US)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid