Genomineerde commercials voor Emmy’s bekend


De afgelopen vier jaar ging Wieden+Kennedy met het gouden beeldje naar huis als beloning voor het werk dat het bureau maakte voor Coca-Cola (Heist, 2009), Old Spice (The man your man could smell like, 2010), Chrysler (Born of Fire, 2011) en Procter & Gamble (Best Job, 2012). Dit jaar zijn er slechts vier genomineerden tegenover de vijf van vorig jaar. Toen deelde W+K (3 nominaties) de lijst met Deutsch LA (2 nominaties). De Emmy’s worden uitgereikt op zondag 22 september.
Bekijk hieronder de genomineerde commercials:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Opdrachtgever: Canon
Bureau: Grey
Regisseur: Nicolai Fuglsig, MJZ
Opdrachtgever: Google Chrome
Bureau: BBH en Google Creative Lab
Regisseur: Nanette Burstein, Hungry Man
Opdrachtgever: Nike
Bureau: Wieden + Kennedy
Regisseur: Lance Acord, Park Pictures
Opdrachtgever: Grey Poupon
Bureau: Crispin Porter + Bogusky
Regisseur: Bryan Buckley, Hungry Man
Bron: AdWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid