FONK ontwikkelt Fixico-apps voor simpeler autoschadeherstel
Het is multitouch platform toegankelijk via een iPhone- en een web applicatie. Deze applicaties zijn het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Fixico en mobile experience expert FONK.
Het platform is het antwoord op veel gestelde vragen: waar kun je een deuk, een kras in de lak of brandgat in de bekleding van je auto het beste laten herstellen? De juiste schedehersteller vinden is een lastige klus: rondzoeken op internet geeft een onduidelijk beeld van willekeurige partijen. Fixico wil de consument aan de juiste garage koppelen door inzicht te geven in kwaliteit, prijs- en serviceniveau.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMet de iPhone app of op fixico.nl kan de autobezitter met schade drie zelfgemaakte digitale foto’s versturen aan aangesloten partijen, alleen BOVAG of FOCWA erkende schadeherstellers doen mee. Binnen 24 uur ontvangt hij of zij dan drie offertes van deze erkende schadeherstellers, is althans de belofte van Fixico. Op basis daarvan kan de consument een garage uitkiezen en via de app een afspraak maken. Fixico bevestigt telefonisch die dan weer telefonisch.
Erik-Jan Bijvank, partner FONK, over de samenwerking: “We werken graag samen met startups. Het is zeer motiverend om nieuwe toepassingen te bedenken in bestaande, vastzittende markten. Door gebruik te maken van onze ruime ervaring met het mobiele kanaal hebben wij in samenwerking met Fixico dit multitouch platform kunnen ontwikkelen.” Niels de Keizer, design director en partner FONK: “Eerder hebben we voor de startups 22tracks en Maily innovatieve, prijswinnende apps gemaakt. Dit nieuwe platform van Fixico heeft een toegankelijk design en hoog gebruiksgemak. Wij verwachten dat dit net zo succesvol zal zijn als de apps die we voor andere startups ontwikkelden.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid