Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook-campagne Old Amsterdam

Old Amsterdam heeft een Facebook-campagne gelanceerd als onderdeel van de 'karakter'-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Facebook-fans fans van Old Amsterdam kunnen iemand die karakter heeft getoond een ‘kaart’ - een doosje waarin niet alleen een persoonlijke boodschap van de verzender zit maar ook een verpakking met borrelblokjes Old Amsterdam - sturen.

related partner content for mobile comes here

In de Facebook-app kan iemand de adresgegevens van een vriend(in), collega, familie, buren, etc. opgeven en invullen hoe hij of zij karakter heeft getoond. Op deze kaart staat de naam van de ontvanger en de gever vermeld. En de reden waarom de gever vindt dat karakter is getoond.

De Facebook campagne maakt deel uit van de door Etcetera ontwikkelde campagne van Old Amsterdam waarbij karakter centraal staat. In de campagne wordt een link gelegd tussen de oude kaas met karakter naar mensen met karakter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in