Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit wilde je altijd al weten: de not-kop top-5

Koppen in blogs suggeren vaak dat je heel veel mist als je iets niet leest. Voor één keer de not-kop top-5.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld
  • 1. 5 puntje puntje puntje die je niet mag missen

Als je curators moet geloven, bestaat een onderwerp altijd uit 5 dingen. De ene week mag ik 5 trends niet missen. Dan weer 5 commercials. Weer iets later de 5 meest spraakmakende hypes. Waarom geen 3, 7 of 21? Of misschien wel 273? Het getal 5zorgt bij mij inmiddels voor sterkere jeukaanvallen dan mijn noten-, pruimen- en appelallergie.

related partner content for mobile comes here

 

  • 2. Daarom zijn dit de belangrijkste puntje puntje puntje

Bloggers met een kennelijke visie beginnen hun stukjes graag met: ’Daarom zijn dit… ’ ”Nou, dat belooft wat”, denk je dan. Maar wat meestal volgt, is een lang verhaal waarin ik alles kan ontdekken, behalve de ’daarom’. Waarom?

 

  • 3. Wat je moet weten over puntje puntje puntje

Voor alle duidelijkheid: ik moet helemaal niks weten. Dus begin hier niet mee. Maar goed. Ik ben de beroerdste niet en lees soms stukjes uit beleefdheid. Halverwege denk ik dan wel vaak: ”Ik moet veel dingen weten in mijn leven, maar dit hoort daar zeker niet bij!”

 

  • 4. Zo [werkwoord] je puntje puntje puntje

Er zijn bloggers die zo goed weten hoe de wereld in elkaar zit, dat ze een blog met ’zo’ beginnen. ’Zo bereik je jongeren’. ’Zo profiteer je van Snapchat’. ’Zo werkt creativiteit’. Bij mij roept dat zoveel weerstand op, dat ik na elke regel denk: ”Is dat wel zo?” 

 

  • 5. Dit puntje puntje puntje wilde je altijd al weten

Verzin een originele invalshoek, bedenk er een top-kop bij en maak dan een niet-te-missen puntje puntje puntje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in