Overslaan en naar de inhoud gaan

Dela als ontwikkelaar van tv-formats: ‘Bij een tijdslot van zondag half vijf, was het niet doorgegaan’

SUPER LONGREAD Martin Kersbergen (Dela) en Winston Gerschtanowitz (Talpa) over het tv-format ‘Waarom Wachten’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Scheepsladingen met haalde Dela binnen met . Alleen daaraan al is af te zien dat Martin Kersbergen (foto links), manager corporate communications en marketing bij Dela en Darre van Dijk, creatief directeur bij Ogilvy & Mather Amsterdam, iets goeds te pakken hadden met hun idee om mensen aan te sporen iets moois te zeggen tegen iemand. Want vaak doen we dat pas als iemand is overleden. De reclamecampagne wordt nu een televisieprogramma op SBS6: ‘Waarom Wachten’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel van Adrichem

Goedemorgen, ik zoek een persoon of team die mij kan helpen een bestaand format wat voor mij is geschreven te herschrijven en uit te breiden tot een compleet format wat ik zou kunnen aanbieden. Het format is wel in het Engels, en is na mijn inzicht niet voor de Nederlandse markt. Wel was er interesse in de USA.
Hoor graag van jullie.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in