Dela als ontwikkelaar van tv-formats: ‘Bij een tijdslot van zondag half vijf, was het niet doorgegaan’
SUPER LONGREAD Martin Kersbergen (Dela) en Winston Gerschtanowitz (Talpa) over het tv-format ‘Waarom Wachten’.
Scheepsladingen met reclame- en communicatieprijzen haalde Dela binnen met ‘Waarom wachten’. Alleen daaraan al is af te zien dat Martin Kersbergen (foto links), manager corporate communications en marketing bij Dela en Darre van Dijk, creatief directeur bij Ogilvy & Mather Amsterdam, iets goeds te pakken hadden met hun idee om mensen aan te sporen iets moois te zeggen tegen iemand. Want vaak doen we dat pas als iemand is overleden. De reclamecampagne wordt nu een televisieprogramma op SBS6: ‘Waarom Wachten’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidGoedemorgen, ik zoek een persoon of team die mij kan helpen een bestaand format wat voor mij is geschreven te herschrijven en uit te breiden tot een compleet format wat ik zou kunnen aanbieden. Het format is wel in het Engels, en is na mijn inzicht niet voor de Nederlandse markt. Wel was er interesse in de USA.
Hoor graag van jullie.