Overslaan en naar de inhoud gaan

Tommy Hilfiger: Nederlander El Hamri gaat communicatie en marketing Amerika leiden

Vervult nieuwe rol naast zijn functie als hoofd global communications
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Abdel El Hamri wordt naast zijn functie als hoofd van Global Communications ook verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van het modemerk in de VS en Latijns-Amerika.

related partner content for mobile comes here

El Hamri, die de Hogeschool voor Economische Studies in Rotterdam volgde, heeft sinds zijn toetreding tot Tommy Hilfiger meer dan 10 jaar geleden diverse marketing en communicatiefuncties bekleed. Sinds 2013 is hij verantwoordelijk voor de mondiale communicatie, daaraan voorafgaand was hij verantwoordelijk voor de marketing en communicatie voor de EMEA-regio.

El Hamri blijft eindverantwoordelijk voor de wereldwijde communicatie en het team in Amsterdam en zal daarnaast in de VS leiding geven aan de marketing en communicatie. Per 1 augustus 2015 werkt El Hamri vanuit New York.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in