Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiecongres 2014: voor de verandering

Op dinsdag 11 november 2014 organiseert Adfo Groep Events voor de achtste keer het Communicatiecongres (#commgres14). Het thema dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van het congres is om communicatieprofessionals vernieuwende inzichten op het vak te bieden en op een verfrissende manier naar hun eigen rol en eigen functioneren te kijken. Professionals zullen uitgedaagd worden om na te denken over hun eigen aanpak en hoe zij zelf tegen het vak aankijken. Diverse verhalen, grote en kleine kwesties uit het dagelijks leven van de communicatieprofessional, worden tegen het licht gehouden om op zoek te gaan naar verbeterpunten, nieuwe mogelijkheden en perspectieven.

related partner content for mobile comes here

Straregie op 1 A-4
Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer: impact van de afdeling, de communicatiestrategie op 1 A-4, de inzet van influencers in communicatie, storydigging en het nieuwe verhalen vertellen. Maar er zijn ook bijdragen over reputatiemanagement vanuit CEO- perspectief, het belang van luisteren  en over visitatie van de afdeling.  

Programma: keynotes en breakouts
Tijdens het Communicatiecongres vertellen Keynote sprekers als Paul Hughes, Betteke van Ruler, Sietse Bakker, Vodafone CEO Rob Shuter, Christien Brinkgreve  wat hun visie is op het communicatievak en hoe zij omgaan en inspelen op de voortdurende veranderingen. Daarnaast bieden de breakout sessies de bezoekers de mogelijkheid om praktisch aan de slag te gaan of hun kennis verder te verdiepen rondom actuele thema’s.

Aanmelden
Aanmelden kan via en kost € 549,- als men voor 1 oktober boekt. Abonnees van Communicatie, Adformatie en Tijdschrift voor Marketing en Logeion-leden krijgen daar bovenop nog € 50,- korting.

Organisatie
Het Communicatiecongres is een initiatief van Adfo Groep en wordt mede mogelijk gemaakt door USG Marketing, Communication & Sales Professionals. Andere sponsoren zijn Direct Research en Hogeschool Utrecht, Centrum voor Communicatie & Journalistiek. De organisatie van dit congres is in handen van PINO evenementen & congressen in samenwerking met !. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in