Adfolive met winnaars en verliezers Cannes
Op Adfolive, het wekelijkse webtv-programma over digitale communicatie, deze week onder meer een gesprek met winnaars en verliezers in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op Adfolive, het wekelijkse webtv-programma over digitale communicatie, deze week onder meer een gesprek met winnaars en verliezers in Cannes. Wat betekent het winnen van een Leeuw?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook aandacht voor de Amsterdam Crossmedia Week, ofwel PICNIC 2007. Adfolive is een samenwerking tussen Adformatie en Microsoft Digital Advertising Solutions.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie Adfolive hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid