Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Live Editors Pick: Tumblr, Kwantum, Voodoo

Op 15 en 16 september vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats. Dit zijn de sprekers die redacteuren van Adfogroep in ieder geval…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Boeiend, want de allernieuwste generatie scharrelt zo’n divers mediagebruik bij elkaar dat ze bijna om de marketingcommunicatie heen surft. Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt zeggen in de voorhoede van deze generatie te duiken en tonen hoe de Tumblr en Instagram-generatie omgaat met merken en marketing. Een trendpresentatie geeft inzichten om deze jonge doelgroep beter te bereiken. Want als ze nu nog geen klant zijn, dan worden ze het later wel.

related partner content for mobile comes here


12:25 - 12:55
Theater 4


Seminar: Case: Kwantum Daar woon je beter van.
Nederlandse retailmarketingcases zijn bijna altijd boeiend, vooral als het merken betreft waar iedereen verstand van heeft. Oprecht benieuwd naar dit verhaal van Letteke Bens-van den Berg, communicatiemanager bij Kwantum. Eigentijds wonen voor iedereen toegankelijk maken’ is de missie. Maar wie is ‘iedereen’? En wat is ‘eigentijds’? En hoe maak je dit alles toegankelijk? Kwantum en zijn bureau Canday besloten niet zoals gebruikelijk te starten met conceptontwikkeling.


10:50 - 11:20
Theater 3



Voodoo Marketing
Is een soort boekpresentatie en alleen vanwege de nieuw geïntroduceerde term al interessant. Boek is geschreven door Jan Dijkgraaf (ja, die) en Ronald Voorn (ook, die). Vraag is hoe het mogelijk is dat consumenten zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In ‘Voodoo Marketing’ leggen Voorn en Dijkgraaf bloot op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen, als ze dat zouden willen natuurlijk…


12:30 - 13:10
Mainstage


Deze sprekers zijn uitgelicht door Luuk Ros, hoofdredacteur bij Adfo Groep
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in