AD krijgt magazine Weekend


De nieuwe krant bestaat uit drie delen: een nieuwskatern met landelijk en regionaal nieuws, het katern Sportwereld en het uitneembare magazine AD Weekend. Het magazine vervangt de huidige drie katernen Weekend, Reizen en Gids, telt 56 pagina’s en is ingedeeld in de blokken Mensen, Stijl, Reizen en Nieuw.
Het nieuwe magazine wordt op krantenpapier gedrukt op half Berliner formaat. In het onderdeel ‘Mensen’ staat elke week een groot interview met een bekende Nederlander. Yolanthe Sneijder-Cabau werd gestrikt voor de eerste editie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSChristiaan Ruesink, hoofdredacteur AD: ‘De zaterdag is in krantenland belangrijk, omdat mensen dan echt de tijd nemen om de krant te lezen. Het staat voor een moment van rust en een goed begin van het weekend. Met een nieuwe, overzichtelijke weekendkrant, met magazine, willen we op dat gevoel inspelen en meerwaarde bieden aan onze lezers én adverteerders.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid