Zijn online sociale netwerken prooi voor marketeers?
Het onderzoek levert intrigerende resultaten op: één op de vijf mannen liegt over zijn geslacht en bij vrouwen is dat één op de tien.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Banners, duidelijk ingekaderde commerciele boodschappen, dat lijkt me kunnen. Maar wat te denken van een toegevoegd profiel, waarbij na reactie een commerciele propositie volgt? Ik denk niet dat veel bezoekers van deze netwerken daar op zitten te wachten, terwijl de commerciele kansen wel interessant zijn. In ieder geval: het onderzoek geeft de aanbeveling om het goed in de gaten te houden. Dat dat zo is, merkte ik onlangs toen op Hyves een aantal postings bleek te zijn over de sollicitatieprocedure van een van mijn klanten. Al met al ontkomen we denk ik niet aan duidelijker spelregels/ gedragscodes voor dit gebied. Of is dit gewoon mijn regelzucht en is het beter te vertrouwen op het zelfreinigend vermogen van het web?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid