Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick benoemt Melinda Eskell tot Senior Digital Integration lead voor Europa

Colin Byrne, CEO van Weber Shandwick EMEA maakte vandaag de aanstelling van Melinda Eskell bekend als Head of Digital & Integrated…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eskell is Australische en woont sinds 2005 in Amsterdam waar zij de afgelopen jaren verschillende senior global brand leadership posities bekleedde bij Heineken en Unilever. Aan klantenzijde begeleidde ze digitale transitie van Knorr’s werelwijde communicatie en implementeerde ze digitale innovaties in de marketing mix van Heineken. Recent was Eskell managing director bij Strawberry Frog Amsterdam. Aan bureauzijde heeft Eskell gewerkt aan het digitale platform in verschillende markten voor Pampers en de ontwikkeling en introductie van "Hello Tomorrow,” een nieuw geïntegreerd wereldwijd merkenplatform voor Emirates.

related partner content for mobile comes here

Eskell zal in samenwerking met chief digital strategist James Warren en country managers de verdere operationele digitale uitrol vormgeven. Zij zal een belangrijke rol spelen in het verbinden van Weber Shandwick’s digitale specialisten en de PR kernteams om nieuwe digitale concepten met een hoge engagement factor voor klanten te ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in