Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Tacx nieuwe Digital Director Goud Uberconnected

Hij wordt hiermee zakelijk verantwoordelijk voor de digitale bureaulabels.
Miniatuurvoorbeeld
© Sander Tacx
Miniatuurvoorbeeld
© Sander Tacx

Het bureau Goud Uberconnected heeft Sander Tacx aangesteld als Group Digital Director, waarmee hij verantwoordelijk wordt voor de digitale bureaulabels binnen de groep: Icemedia (digital campaigns) en DIFR (experiental).

related partner content for mobile comes here

Tacx was in het verleden accountdirector bij Media Republic en Lost Boys. Verder had hij bij Boondoggle (later: Havas Boondoggle) de leiding als managing director. Nu komt hij over van Born05 waar hij actief was als senior client partner.

Sander Tacx: ‘Om merken te laten leven is het essentieel om vanuit één big idea te werken. Met de integratie van onze digitale labels DIFR en Icemedia is Goud Uberconnected nog beter in staat om merken niet alleen een hart, maar ook een continue hartslag te geven. Met onze eigen digital creative studio in Lissabon hebben we daarnaast ook de nodige executiekracht in huis.’

Brian Hirman, Managing Partner van Goud Uberconnected: ‘Na de overname van Icemedia vorig jaar en DIFR dit jaar, hebben we vol ingezet op de inhoudelijke en operationele integratie van deze digitale activiteiten binnen Goud Uberconnected. Met Sander aan boord ben ik ervan overtuigd dat we nu meters kunnen maken met de verdere uitbouw van onze toegevoegde waarde voor onze klanten op het gebied van digital.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in