Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws


Ook in februari zoeken vele professionals het elders. Zo ook in de wereld van marketing, reclame, communicatie en creatie. Zo benoemt Modern Citizens, onderdeel van Candid, Toprak Özturan als managing director van de Nederlandse divisie van het bureau. In deze rol rapporteert zij direct aan ceo Matthew Robinson. Özturan gaat zich richten op het ontwikkelen van innovatieve contentstrategieën, social-first campagnes en digital engagement.
Een andere stap werd gemaakt door Sita Bakker die door Outreach, de brancheorganisatie voor de out-of-homesector. Bakker wordt benoemd als directeur. Het is voor het eerst dat de organisatie een directeur aanstelt als 'logische stap' in de verdere professionalisering van zowel de organisatie als het medium.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJochem Bron stapt na 15 jaar over van Alfred naar Somention
Met zo'n twintig jaar ervaring binnen de creatieve industrie, brengt client service director Jochem Bron de nodige kennis en expertise mee om klantrelaties verder te versterken en het bureau strategisch te laten groeien. Bron werkte eerder bij diverse reclamebureaus, waaronder Grey, UbachsWisbrun/JWT en Alfred. Hij begeleidde vele campagnes, met name in de retailsector. Zijn werk voor Jumbo werd meerdere malen bekroond met prijzen als de SAN, Effie, Esprix en Gouden Loeki. Bij Somention zal Bron zich richten op het verder uitbreiden van het client management, het optimaliseren van interne processen en het versterken van de samenwerking tussen account, strategie en creatie.
Nick Maas start als creative director bij Being There
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas. Zijn portfolio bouwde hij op bij N=5, Accenture Song en bij DDB & Tribal. Maas heeft in zijn loopbaan gewerkt aan bekroonde campagnes voor onder meerKLM, Centraal Beheer en Rotterdam Zoo.
The Romans Amsterdam versterkt global team en benoemt Emma Fenny als director
Emma Fenny heeft haar carrière opgebouwd bij bureaus in Londen, zoals Cohn & Wolfe, BCW (nu Burson) en recentelijk Porter Novelli. Daar was ze verantwoordelijk voor de global klantrelaties van merken als Belvedere, Lipton en The Almond Board of California. Ook speelde ze een sleutelrol in de integratie van het wereldwijde netwerk van het bureau. In haar nieuwe rol leidt Fenny de internationale klantrelaties en werkt ze nauw samen met Sophie Nicholson (partner) om het klantenportfolio en team verder uit te breiden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid