Overslaan en naar de inhoud gaan

Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws

Ons tweewekelijkse overzicht van de movers & shakers in de marcomindustrie.
Carriereoverzicht
vlnr boven: Toprak Özturan, Nick Maas -Onder vlnr: Sita Bakker, Jochem Bron en Emma Fenny
Carriereoverzicht
vlnr boven: Toprak Özturan, Nick Maas -Onder vlnr: Sita Bakker, Jochem Bron en Emma Fenny

Ook in februari zoeken vele professionals het elders. Zo ook in de wereld van marketing, reclame, communicatie en creatie. Zo benoemt Modern Citizens, onderdeel van Candid, Toprak Özturan als managing director van de Nederlandse divisie van het bureau. In deze rol rapporteert zij direct aan ceo Matthew Robinson. Özturan gaat zich richten op het ontwikkelen van innovatieve contentstrategieën, social-first campagnes en digital engagement.

related partner content for mobile comes here

Een andere stap werd gemaakt door Sita Bakker die door Outreach, de brancheorganisatie voor de out-of-homesector. Bakker wordt benoemd als directeur. Het is voor het eerst dat de organisatie een directeur aanstelt als 'logische stap' in de verdere professionalisering van zowel de organisatie als het medium.

Advertentie

Jochem Bron stapt na 15 jaar over van Alfred naar Somention

Met zo'n twintig jaar ervaring binnen de creatieve industrie, brengt client service director Jochem Bron de nodige kennis en expertise mee om klantrelaties verder te versterken en het bureau strategisch te laten groeien. Bron werkte eerder bij diverse reclamebureaus, waaronder Grey, UbachsWisbrun/JWT en Alfred. Hij begeleidde vele campagnes, met name in de retailsector. Zijn werk voor Jumbo werd meerdere malen bekroond met prijzen als de SAN, Effie, Esprix en Gouden Loeki. Bij Somention zal Bron zich richten op het verder uitbreiden van het client management, het optimaliseren van interne processen en het versterken van de samenwerking tussen account, strategie en creatie.

Nick Maas start als creative director bij Being There

Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas. Zijn portfolio bouwde hij op bij N=5, Accenture Song en bij DDB & Tribal. Maas heeft in zijn loopbaan gewerkt aan bekroonde campagnes voor onder meerKLM, Centraal Beheer en Rotterdam Zoo.

The Romans Amsterdam versterkt global team en benoemt Emma Fenny als director

Emma Fenny heeft haar carrière opgebouwd bij bureaus in Londen, zoals Cohn & Wolfe, BCW (nu Burson) en recentelijk Porter Novelli. Daar was ze verantwoordelijk voor de global klantrelaties van merken als Belvedere, Lipton en The Almond Board of California. Ook speelde ze een sleutelrol in de integratie van het wereldwijde netwerk van het bureau. In haar nieuwe rol leidt Fenny de internationale klantrelaties en werkt ze nauw samen met Sophie Nicholson (partner) om het klantenportfolio en team verder uit te breiden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in