Overslaan en naar de inhoud gaan

Roland van der Vorst naar Rabobank

Van der Vorst wordt onder meer verantwoordelijk voor innovatie op het gebied van de internationale food & agri-activiteiten van de bank.
Miniatuurvoorbeeld
Roland van der Vorst naar Rabobank
© Suzanne Blanchard
Miniatuurvoorbeeld
Roland van der Vorst naar Rabobank
© Suzanne Blanchard

Rabobank stelt Roland van der Vorst per 1 april aan als de nieuwe head of innovation wholesale, rural and retail (WRR). Vanuit die rol wordt hij verantwoordelijk voor de innovatie-activiteiten die betrekking hebben op de grote Nederlandse bedrijven en de internationale food & agri-activiteiten van de bank.

related partner content for mobile comes here

Van der Vorst zegt in een persverklaring dat Rabobank ‘als wereldspeler een unieke positie heeft om niet alleen van waarde te zijn voor hun klanten, maar tegelijkertijd ook een bijdrage levert aan het oplossen van het wereldwijde voedselvraagstuk.’

Positieve impact

Van der Vorst gelooft dat het coöperatieve karakter van Rabobank een voordeel kan zijn in het komen tot samenwerking die nodig is om de complexe uitdagingen van deze tijd aan te gaan. ‘Het is voor mij een unieke kans om op een positieve manier impact te hebben.’

Van der Vorst legt zijn functie als directeur van FreedomLab neer, maar blijft als hoogleraar verbonden blijven aan de TU Delft. Hij is daarnaast wekelijks columnist bij het Futures katern op zaterdag van het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Willem Albert Bol

Mooie en verrassende stap. Het verschil helpen maken vanuit de Rabo. Ben zeer benieuwd!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in