Publiek kan weer stemmen op Dagbladgoud


Het publiek bepaalt welke dagbladadvertentie in aanmerking komt voor Dagbladgoud 2009. Naast de publieksjury buigt een vakjury zich over alle inzendingen. Deze bepaalt welke advertentie in aanmerking komt voor Vakgoud en Campagnegoud 2009. De vakjury bestaat uit voorzitter Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie), Nico Hilhorst (directeur M2Media), Marcel Hartog (creative director Publicis), Piet Hein Smit (XXS), Zwier Veldhoen (creative partner They), Cynthia van Zwol (Wereld Natuur Fonds), Mark van Heffen (Volkswagen PON) en Tom Tempelman (NRp Dagbladen/voorzitter Cebuco Bestuur).
Alle bij Cebuco aangesloten dagbladen doen mee aan dit initiatief dat voor de vijfde keer wordt gehouden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNet als vorige jaren kiest een publiekspanel uit alle inzendingen de tien beste advertenties van 2009. Deze tien worden in de week van 27 februari tot en met 10 maart aan het lezerspubliek voorgelegd. De lezers kunnen vervolgens via dagbladgoud.nl hun stem uit brengen op hun favoriet.
De bekendmaking van de winnaars vindt plaats op maandag 22 maart 2010. Inzenden voor Dagbladgoud is heel eenvoudig en kan tot 15 januari 2010. Zie ook www.cebuco.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid