Overslaan en naar de inhoud gaan

Publiek kan weer stemmen op Dagbladgoud

Nederlandse dagbladlezers kunnen in februari en maart weer meedoen aan de verkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het publiek bepaalt welke dagbladadvertentie in aanmerking komt voor Dagbladgoud 2009. Naast de publieksjury buigt een vakjury zich over alle inzendingen. Deze bepaalt welke advertentie in aanmerking komt voor Vakgoud en Campagnegoud 2009. De vakjury bestaat uit voorzitter Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie), Nico Hilhorst (directeur M2Media), Marcel Hartog (creative director Publicis), Piet Hein Smit (XXS), Zwier Veldhoen (creative partner They), Cynthia van Zwol (Wereld Natuur Fonds), Mark van Heffen (Volkswagen PON) en Tom Tempelman (NRp Dagbladen/voorzitter Cebuco Bestuur).

related partner content for mobile comes here

Alle bij Cebuco aangesloten dagbladen doen mee aan dit initiatief dat voor de vijfde keer wordt gehouden.

Net als vorige jaren kiest een publiekspanel uit alle inzendingen de tien beste advertenties van 2009. Deze tien worden in de week van 27 februari tot en met 10 maart aan het lezerspubliek voorgelegd. De lezers kunnen vervolgens via hun stem uit brengen op hun favoriet.

De bekendmaking van de winnaars vindt plaats op maandag 22 maart 2010. Inzenden voor Dagbladgoud is heel eenvoudig en kan tot 15 januari 2010. Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in