Overslaan en naar de inhoud gaan

Quest Tijdschrift van het Jaar 2009

Het tijdschrift Quest, een uitgave van G + J Uitgevers, is gisteravond uitgeroepen tot Tijdschrift van het Jaar 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurde tijdens het jaarlijkse in Aalsmeer. Volgens de jury heeft het blad wetenschap toegankelijk gemaakt en heeft de titel ook crossmediaal een stap gezet. is volgens de jury uitgegroeid van site-bij-het-tijdschrift tot volwassen multimediaal platform, en, ook niet onbelangrijk in uitgeefland: Quest is in termen van verkoopcijfers (bijna 200.000) een doorslaand succes.

related partner content for mobile comes here

Naast Quest waren ook Grazia (Sanoma), Hollands Diep (Weekbladpers), Girlz! (Audax) en Elle (Hachette) genomineerd. Flow (Sanoma Uitgevers) kreeg een Mercur voor Lancering van het Jaar, Libelle’s Franska Stuy (Sanoma) werd Hoofdredacteur van het Jaar en Audax-oprichter Jacques de Leeuw werd onderscheiden met de Mercur/LOF-prijs voor publieks-tijdschriften. De prijs voor beste marketingactie ging naar Linda. voor de special L’Homo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in