Quest Tijdschrift van het Jaar 2009
Dat gebeurde tijdens het jaarlijkse Tijdschriftengala in Aalsmeer. Volgens de jury heeft het blad wetenschap toegankelijk gemaakt en heeft de titel ook crossmediaal een stap gezet. Quest.nl is volgens de jury uitgegroeid van site-bij-het-tijdschrift tot volwassen multimediaal platform, en, ook niet onbelangrijk in uitgeefland: Quest is in termen van verkoopcijfers (bijna 200.000) een doorslaand succes.
Naast Quest waren ook Grazia (Sanoma), Hollands Diep (Weekbladpers), Girlz! (Audax) en Elle (Hachette) genomineerd. Flow (Sanoma Uitgevers) kreeg een Mercur voor Lancering van het Jaar, Libelle’s Franska Stuy (Sanoma) werd Hoofdredacteur van het Jaar en Audax-oprichter Jacques de Leeuw werd onderscheiden met de Mercur/LOF-prijs voor publieks-tijdschriften. De prijs voor beste marketingactie ging naar Linda. voor de special L’Homo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid