Campagnes Cannes: 8 shortlists met 31 Nederlandse nominaties Nederland staat 12 keer op de shortlist bij de PR Lions.
Partnerbijdrage kleertjes.com stelt de vraag der vragen voor ouders: Wat trek je ze morgen aan…? Het thema van de eerste campagne voor kindermode webshop kleertjes.com van de bureaus Oogst, Ogilvy Amsterdam en ZIGT.
Carriere Oranje Borrel 2018, een beeldverslag De zon scheen, de drank vloeide en de bitterballen waren om je vingers bij af te likken. De Oranje Borrel 2018 in Cannes.
Media Directeur Dina Boonstra weg bij NDC Mediagroep Ze verlaat het noordelijke uitgeefbedrijf per 1 augustus.
Carriere MediaMonks investeert in global team marketing en communicatie Marta Tomczak en Marieke van Zanten geven leiding aan marcom en PR-team van het productiebedrijf.
Campagnes Cannes: 8 shortlists met 31 Nederlandse nominaties Nederland staat 12 keer op de shortlist bij de PR Lions.
Partnerbijdrage kleertjes.com stelt de vraag der vragen voor ouders: Wat trek je ze morgen aan…? Het thema van de eerste campagne voor kindermode webshop kleertjes.com van de bureaus Oogst, Ogilvy Amsterdam en ZIGT.
Carriere Oranje Borrel 2018, een beeldverslag De zon scheen, de drank vloeide en de bitterballen waren om je vingers bij af te likken. De Oranje Borrel 2018 in Cannes.
Media Directeur Dina Boonstra weg bij NDC Mediagroep Ze verlaat het noordelijke uitgeefbedrijf per 1 augustus.
Carriere MediaMonks investeert in global team marketing en communicatie Marta Tomczak en Marieke van Zanten geven leiding aan marcom en PR-team van het productiebedrijf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid