Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers Kevin Wetzel en Remy Bergsma versterken Sijthoff Media

Gaan respectievelijk aan de slag als marketing-director en marketeer.
Kevin Wetzel
Kevin Wetzel, de nieuwe marketing director bij Sijthoff Media
Kevin Wetzel
Kevin Wetzel, de nieuwe marketing director bij Sijthoff Media

Kevin Wetzel en Remy Bergsma zijn aan de slag gegaan bij Sijthoff Media. Met het aantrekken van beide marketeers wil de uitgever van onder andere Adformatie zijn rol als marktleider in de clusters overheid, IT, marcom en jeugd & kinderen verder verstevigen. 

related partner content for mobile comes here

Kevin Wetzel bekleedt de functie van marketing director. Data en analyse spelen een belangrijke rol in zijn aanpak. Hij is met zijn team verantwoordelijk voor de verdere groei en digitalisering van de portfolio met B2B-merken. Naast Adformatie zijn dat AG Connect en Binnenlands Bestuur.

Wetzel heeft als marketing-professional meer dan 10 jaar ervaring op het gebied digital, data en online marketingstrategieën. Hij heeft bij diverse marketingrollen bekleed binnen internationale bedrijven, waaronder LeasePlan, UBM (nu Informa Markets) en PPG Industries.

Expertise online marketing

Remy Bergsma gaat zich in zijn nieuwe functie van marketeer onder meer bezig houden met klantacquisitie, activatie, support en klantbehoud. Dankzij een ruime ervaring bij bedrijven als ORTEC en Exact, heeft Bergsma veel expertise opgebouwd in online marketing.

Bergsma kijkt uit naar zijn nieuwe baan, juist vanwege de ambities van Sijthoff Media, dat door recente overnames een snelgroeiende speler is in business-media. Hij richt zich onder meer op het verbeteren van de werving van klanten en abonnees en de ontwikkeling van online marketingcampagnes.

Trots en tevreden

Ceo Willem Sijthoff toont zich tevreden met de nieuwe aanwinsten en hun uitgebreide kennis van data- en online marketing. 'Met onze B2B-titels Adformatie, AG Connect en Binnenlands Bestuur acteren wij in het hart van deze vakgebieden. We zien door digitalisering en innovatie de aandacht voor online marketing sterk toenemen. Daar hebben we de beste mensen voor nodig.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in