Overslaan en naar de inhoud gaan

Henjo Guitjens vertrekt na 14 jaar bij MSLGroup

Algemeen-directeur wordt partner in creatief bureau Zcene
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Henjo Guitjens, algemeen-directeur van de MSLGroup, heeft zijn vertrek bekend gemaakt. Hij verlaat MSL na meer dan 14 jaar om met ingang van 1 januari terug te keren naar zijn 'roots': het bedenken van creatieve concepten.

related partner content for mobile comes here

'Ik word partner, en dus weer ondernemer, in Zcene, een klein maar toonaangevend creatief bureau', schrijft hij zijn relaties.

Guitjens werkt sinds 2003 hij bij de Nederlandse vestiging van MSLGroup, eerst als senior consultant, vervolgens als creatief directeur en sinds 2012 als CEO.

Hij noemt zijn beslissing om te vertrekken 'moeilijk'. 'Ik heb mijn ziel en zaligheid in MSL gelegd, waarvan de laatste 5 jaren als CEO. Dat waren enerverende jaren in soms uitdagende marktomstandigheden.'

Guitjens durft het team 'met een gerust hart achter te laten'. MSL, zo schrijft hij, staat er goed voor: 'We maken sinds anderhalf jaar deel uit van Publicis One en horen bij de top qua reputatiemanagement in Nederland. Daar ben ik trots op.'

Guitjens heeft meer dan 25 jaar ervaring in het communicatieadviesvak en begon als ‘verhalenverteller met bewegend beeld’ bij onder andere Toonder Studio’s. Daarnaast had Guitjens meer dan tien jaar een eigen mediaproductiebedrijf.

Zijn opvolger bij MSL wordt later bekend gemaakt.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in