Overslaan en naar de inhoud gaan

Cool in China

In een kwalitatieve trendstudie ‘China Cool Hunt’ is onderzocht wat Chinese jongeren beweegt en wat ze ‘cool’ vinden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De huidige generatie 18- tot 22-jarigen blijkt te staan voor individualiteit en ondernemerschap. Ze zijn zelfbewust, doelgericht, worden vooral beïnvloed door hun ouders, maar richten hun leven naar eigen ideeën in. Ze denken zelfstandig en zijn zich er sterk bewust van dat ze voor zichzelf verantwoordelijk zijn. Het overall trendthema van de Global Cool Hunt-studie, empowerment, geldt daarmee ook voor China. Uniek zijn, je van anderen onderscheiden is ‘cool’. Succesvolle (coole) merken zijn dan ook vooral merken die in-dividualiteit benadrukken en hun klanten ‘empoweren’. Daarnaast zijn een sterke ondernemingsreputatie (dynamische CEO) en hoge kwaliteit belangrijke succesfactoren.

related partner content for mobile comes here

Bron: Marketing Journal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in