Overslaan en naar de inhoud gaan

Arthur Herpel weg bij Talpa Network

Hij kwam vorig jaar met zijn bureau Brand New Telly naar het mediabedrijf.
Arthur Herpel
© Brand New Telly
Arthur Herpel
© Brand New Telly

Arthur Herpel vertrekt bij Talpa Network, waar hij als VP Creative werkte sinds vorig jaar. Toen werd zijn creatieve bureau Brand New Telly overgenomen door het bedrijf van John de Mol. 

Herpel gaat weg als gevolg van de reorganisatie die Talpa Network sinds de coronacrisis door moet voeren. Eerder vertrok daardoor onder anderen al chief creative officer Ruud de Langen, met wie Herpel samenwerkte.

related partner content for mobile comes here

Herpel laat aan relaties weten: 'Helaas is het avontuur bij Talpa niet zo gelopen als gehoopt. Het bedrijf vaart (noodgedwongen) een andere koers en dat betekent dat ik weer kan kijken naar nieuwe avonturen. Enerzijds erg jammer om (tijdelijk) afscheid te nemen van leuke en mooie relaties en natuurlijk het prachtige creatieve team. Anderzijds heb ik al weer een nieuw project waar ik erg veel zin in heb en honderd ideeën voor de toekomst. Eerst open ik vanaf dit weekend een pop-up Galerie in Hattem, met werk van mijn vriendin en nog zeven kunstenaars.'

Herpel werd eind 2015 partner bij Brand New Telly en aandeelhouder. Vorig jaar februari werd bekend dat Talpa Network het bedrijf overnam en het werd geïntegreerd als intern creatief bureau. Wouter van der Pauw blijft bij Talpa Network het bureau leiden.

De reorganisatie bij Talpa Network is naar verluidt inmiddels afgerond. Van de 1.600 medewerkers verloren er zo'n driehonderd hun baan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in