Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi en Lidl winnen weer

De supermarktprijsvechters Aldi en Lidl hebben hun gezamenlijk marktaandeel in de eerste helft van dit jaar verhoogd van 9,4 naar 10,5…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau AC Nielsen. De prijsvechters blijken daarmee weinig tot geen last te hebben van de prijzenoorlog die gaande is onder de supermarkten; ze groeien zelfs veel sneller dan “de markt”.

related partner content for mobile comes here

Vorige maand meldde accountantsbureau Deloitte dat behalve Aldi en Lidl ook supermarktketen Jumbo profiteert van de prijzenslag. Bij alle drie de ketens is het aantal ‘primaire klanten aanmerkelijk gestegen.’ De Laurus-formules Edah, Konmar en Super de Boer zijn volgens dat onderzoek de verliezers. [AD]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in