Aldi en Lidl winnen weer
De supermarktprijsvechters Aldi en Lidl hebben hun gezamenlijk marktaandeel in de eerste helft van dit jaar verhoogd van 9,4 naar 10,5…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau AC Nielsen. De prijsvechters blijken daarmee weinig tot geen last te hebben van de prijzenoorlog die gaande is onder de supermarkten; ze groeien zelfs veel sneller dan “de markt”.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vorige maand meldde accountantsbureau Deloitte dat behalve Aldi en Lidl ook supermarktketen Jumbo profiteert van de prijzenslag. Bij alle drie de ketens is het aantal ‘primaire klanten aanmerkelijk gestegen.’ De Laurus-formules Edah, Konmar en Super de Boer zijn volgens dat onderzoek de verliezers. [AD]
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid