‘Adverteerders geïnteresseerd in Uitzending Gemist’


Na een succesvolle proef begin dit jaar, vormen commercials nu een vast onderdeel van de best bekeken programma's bij de webdienst van de Publieke Omroep. Internetters klikken veel vaker op een streaming commercial dan op een gewone banner, zegt Ron Doolaar, sales developer bij Ster tegen Emerce.
Het werven van adverteerders is vanaf het begin geen probleem geweest, aldus Doolaar. ‘We hebben al nee moeten verkopen omdat we vol zaten.’ Adverteerders zijjn volgens hem met name geïnteresseerd in nieuwsprogramma’s als het NOS Journaal, Nova, Twee Vandaag en Netwerk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSABN Amro, OHRA, Mazda en FBTO/Achmea hebben meerdere campagnes laten draaien op Uitzendinggemist. Adverteerders betalen een bedrag van 60 euro per duizend bekeken streams.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid