Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Adverteerders geïnteresseerd in Uitzending Gemist’

De belangstelling van adverteerders voor commercials bij programma's op uitzendinggemist.nl is groot, zo claimt de Ster.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een succesvolle proef begin dit jaar, vormen commercials nu een vast onderdeel van de best bekeken programma's bij de van de Publieke Omroep. Internetters klikken veel vaker op een streaming commercial dan op een gewone banner, zegt Ron Doolaar, sales developer bij Ster tegen Emerce.

related partner content for mobile comes here

Het werven van adverteerders is vanaf het begin geen probleem geweest, aldus Doolaar. ‘We hebben al nee moeten verkopen omdat we vol zaten.’ Adverteerders zijjn volgens hem met name geïnteresseerd in nieuwsprogramma’s als het NOS Journaal, Nova, Twee Vandaag en Netwerk.

ABN Amro, OHRA, Mazda en FBTO/Achmea hebben meerdere campagnes laten draaien op Uitzendinggemist. Adverteerders betalen een bedrag van 60 euro per duizend bekeken streams.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in