Overslaan en naar de inhoud gaan

ZoooveelMoneyMan van Eurojackpot krijgt groter podium

De Monetaire Messias moet Nederlanders opnieuw aansporen tot het fantasierijker dromen over geld uitgeven.
ZoooveelMoneyMan van Eurojackpot krijgt groter podium
ZoooveelMoneyMan van Eurojackpot krijgt groter podium
© Dept
ZoooveelMoneyMan van Eurojackpot krijgt groter podium
ZoooveelMoneyMan van Eurojackpot krijgt groter podium
© Dept

Na de online-introductie van de ZoooveelMoneyMan in mei, lanceert Eurojackpot samen met digital agency Dept de vervolgcampagne. Hierin is de ZoooveelMoneyMan te zien tijdens zijn inspiratietour door Nederland. Door weer gebruik te maken van de Monetaire Messias wil de loterij Nederlanders opnieuw aansporen tot het fantasierijker dromen over geld uitgeven. De campagne is deze keer niet alleen te zien op digitale kanalen en sociale media, maar ook out of home, op tv, radio en in POS-materiaal.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in