Overslaan en naar de inhoud gaan

Zaterdaghulpcampagne van Škoda verder uitgebouwd met nieuwe Kid Caravan-commercial

Als kamperen niet op de camping kan, kan kamperen gewoon thuis op het oprit
Škoda - Met de Kid Caravan thuis kamperen
Škoda - Met de Kid Caravan thuis kamperen
© Selmore
Škoda - Met de Kid Caravan thuis kamperen
Škoda - Met de Kid Caravan thuis kamperen
© Selmore

Automerk Škoda lanceert een nieuwe campagne: Kid Caravan. De commercial is het volgende onderdeel van het ‘Zaterdaghulp’-platform van de autobouwer. Dit platform is volgens het automerk telkens een servicepropositie, activatie en merkcampagne in één.

related partner content for mobile comes here

Nu is daar ‘Kip Caravan’, ontwikkeld door Selmore, als volgende onderdeel van de overkoepelende campagne. Dit keer wilde Škoda, met Kid Caravan, de mensen helpen wiens vakantieplannen deze maand niet door konden gaan... Want met de Kid Caravan kon je gewoon thuis op het oprit kamperen.

Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan
Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan Selmore

Zaterdagcampagne: 'Frisse Neuzen'

Sinds 2016 voert ŠKODA de ‘Zaterdagcampagne’. Volgens Škoda omdat mensen op de drukste dag van de week wel wat hulp kunnen gebruiken. Eerdere edities stonden in het teken van kinderpartijtjes, doe-het-zelvers, wielerclubs en zelfs frisse neuzen.

Bekijk ook: https://www.adformatie.nl/campagnes/skoda-campagne-frisse-neus-service-brengt-honden-naar-strand

Škoda | Kid Caravan

Video's en campagne

Doordat de meivakantie voor veel mensen niet doorging vond  Škoda het wel een goed idee om met een verrassing te komen. Selmore legt uit dat mensen zich via een oproep op social media aan konden melden voor deze Zaterdaghulp-actie. Volgens het bureau werd het winnende gezin verrast met de Kid Caravan die persoonlijk bezorgd werd met een nieuwe Škoda. Selmore benadrukt dat alles op gepaste afstand gebeurde, dus geheel corona-proof. De kinderen konden zo een nachtje in de caravan te slapen. 

Selmore vertelt over de Kid Caravan: ‘De registratie van het kampeeravontuur leverde direct weer materiaal op voor de online video’s. De activatie en films hebben wij in samenwerking met rubenpaulruben ontwikkeld.

Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan
Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan Selmore

Credits:

Klant: ŠKODA Nederland

Titel: Zaterdaghulp Kid Caravan

Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra         

Creative: Sanne Lemmen

RTV Director: Hanneke Kampschreur

Account: Sanne Willems

Strategie:  Moniek van Westerop

Klant verantwoordelijk: Joost de Kanter en Emma Aarts

Productiemaatschappij: rubenpaulruben

Regisseur / Producer: Paul Roest

D.O.P./Cameraman: Ruben Faber

Grading: Ruben van Duijn

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in