Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe propositie Karwei: de bouwmarkt met smaak

Vanaf deze week is de najaarscommercial te zien op TV en online.
Karwei
Karwei

Karwei heeft een nieuwe campagne die inspeelt op alle aspecten van klussen en stylen in huis. De campagne kwam tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Vanaf deze week is de najaarscommercial, mét de nieuwe propositie, te zien op TV en online.

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe campagne claimt de bouwmarkt drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Want, zo zegt de bouwmarkt, klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht. 'Mooi wonen mogelijk maken voor iedereen, dat is waar de vernieuwde marketingformule om draait.'
 


De nieuwe propositie, de najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, komen uit de koker van New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare (Emiel Spies en  Plausch Terluin) en iProspect (Co van Kempen en Suzanne Pennington de Jongh).

Het team van bureaus werkte nauw samen met Mariëlle Rooswinkel (Manager Marketing Communicatie & Formule), Lisa-Marie Klap (Brand & PR manager) en Michelle van Dijk (Brand & Content Coördinator) van Karwei. De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in