Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland Casino kiest Indie voor herpositionering

Met de herpositionering wil Holland Casino terug naar de oerkracht van het merk.

Na een bureauoriëntatie heeft Holland Casino gekozen voor Indie om een nieuwe merkcampagne mee te ontwikkelen die onderdeel is van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino. De keuze is gevallen op Indie omdat het een klein bureau is. Met de herpositionering benadrukt het casino vooral de spannende elementen van het spel.

related partner content for mobile comes here

Onderscheiden in de markt

Holland Casino gaat herpositioneren om zich te onderscheiden in de sterk concurrerende gokmarkt, verklaart Joost Rombout, manager merkstrategie en campagnes van Holland Casino. ‘Met de toenemende concurrentie moet je duidelijk maken waarom mensen naar jou moeten komen. Wij zijn een casino en wij bieden een spannend spel, dat is de kern van onze nieuwe positionering.'

Veilig en verantwoord

Het speelhuis verliest met deze nieuwe strategie andere kernwaarden zoals betrouwbaarheid en gastvrijheid niet uit het oog. ‘Wij blijven vooral doorgaan met wie we zijn en wat we doen. Wij hebben in de afgelopen jaren een veilig en verantwoord casino neergezet, en dat blijft. Omdat wij dit imago hebben, kunnen we gemakkelijk ons merk laden met het benadrukken van de spannende spelelementen.'

Naar verwachting kunnen spelers vanaf 2019 ook online bij Holland Casino terecht, is de herpositionering hierop afgestemd? ‘We weten niet precies wanneer de online markt opengaat, maar de campagne werkt ook als we het spel online aanbieden. Online concurrenten focussen zich niet op merkopbouw, maar vooral op bonussen om je te verleiden tot spelen. Wij zijn Holland Casino, en betrouwbaarheid en een langdurige relatie met onze gasten staat voorop. Dat betekent dat wij een andere insteek kiezen en deze propositie sluit daarop aan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in