Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken zet zichzelf buitenspel in 'Forgotten beer'-campagne

Het biermerk komt met een verrassende boodschap: 'The best part of having a beer, isn't the beer'.
heineken
Freddy Heinekens wijsheid 'Ik verkoop geen bier, ik verkoop gezelligheid' blijkt nog altijd actueel.
heineken
Freddy Heinekens wijsheid 'Ik verkoop geen bier, ik verkoop gezelligheid' blijkt nog altijd actueel.

Het zal de gemiddelde consument waarschijnlijk zijn ontgaan, maar het is vandaag (2 augustus) dus International Beer Day. Voor Heineken is het in ieder geval een goede reden om een wereldwijde online campagne uit te brengen en het biermerk doet dat met een verrassende boodschap: 'The best part of having a beer isn't the beer. It's about having a good time together'. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in