Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucien Spee (Pride): 'Niks mis met "commerciële boten" op de Canal Parade'

De directeur van de Pride Amsterdam heeft zo z'n bedenkingen bij terminologie als 'pinkwashing'.
lucien spee
'Pinkwashing? Dat zou in deze tijd een heel slechte investering zijn'
lucien spee
'Pinkwashing? Dat zou in deze tijd een heel slechte investering zijn'

De Pride Amsterdam is van start gegaan, met zaterdag de kers op de taart: de 27ste editie van de Canal Parade. In de hoofdstad worden zo'n 300.000 bezoekers van over de hele wereld verwacht. Met de toenemende populariteit van de Pride weten ook merken het jaarlijkse festijn steeds beter te vinden, waarbij pinkwashing op de loer ligt: bedrijven die zouden willen profiteren van het succes van de Pride en zich de rest van het jaar niet of nauwelijks inzetten voor acceptatie van de LGBTQ-community. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in