Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is waarom sommige Orangina-blikjes kunnen praten

Het frisdrankbedrijf houdt een marketingcampagne om te zorgen dat mensen gaan schudden.

Volgens het Franse Orangina vergeten veel consumenten dat ze de frisdrank moeten schudden. Daar bedacht bureau Buzzman een slimme actie omheen.

related partner content for mobile comes here

Deze zomer bevatten 50.000 van de 20 miljoen actie-blikjes in Frankrijk een 'geest'. Als je zo'n blikje op z'n kop zet, begint hij tegen je te praten. Orangina noemt het de 'Wiiish box', want wie een geest te pakken heeft mag een wens doen. Heb je een pratend blikje gevonden, ga dan naar laboiteavoeuuuh.fr en omschrijf je wens. Aan het eind van de actie laat de jury twee wensen uitkomen (maximum bedrag van 20.000 euro).

Gokje wagen

Heb je geen 'geest' gevonden, dan kun je nog een kans wagen op de website. Daar kun je namelijk een digitaal blikje heen en weer schudden.

De actie bestaat uit de nieuwe verpakking, een digitale marketingcampagne, een radiocommercial en animaties in Franse winkels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Sonja spoelders

Deze week zo een blikje gevonden in een Belgische winkel maar wat nu ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in