Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale communicatie bij de overheid? 'We willen meer zijn dan een kritisch geluid langs de zijlijn'

MediaMonks & The Odd Shop willen samen overheidscommunicatie-projecten aantrekken. Een gesprek met Regina Romeijn (MM) & Oscar Hamming (TOS)
Oscar Hamming en Regina Romeijn
Oscar Hamming en Regina Romeijn
Oscar Hamming en Regina Romeijn
Oscar Hamming en Regina Romeijn

The Odd Shop voegde zich onlangs bij MediaMonks. Met de toevoeging van de expertise en ervaring die het Amsterdamse bureau met zich meebrengt op het gebied van overheidscommunicatie willen de Monks zich nu ook gaan richten op het het aantrekken van communicatie-projecten voor de Rijksoverheid. The Odd Shop werkt volgens het zogenoemde Persuasive Creativity-model. Dit model moet gedragswetenschappelijke inzichten in een doelgroep integreren in strategie en creatie. 'Een ontbrekende schakel', stelt MediaMonks.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in