Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca‑Cola vervangt logo op verpakkingen door goede voornemens

Nieuwe 'Open to better'-campagne moet mensen inspireren tot vriendelijkheid, optimisme, hoop en een mooie toekomst.

Coca-Cola lanceert een nieuwe campagne, ‘Open to better’, waarvoor het logo op de verpakkingen tijdelijk vervangen wordt door voornemens over hoop en liefde. Volgens het merk vraagt een nieuw jaar om goede voornemens om een nog betere versie van jezelf te laten zien. Qua toon en richting is de campagne in lijn met het vorig jaar groots gelanceerde Open like never before-geloof, dat ook openheid en optimisme predikte.

related partner content for mobile comes here

Met 'Open to better' wil het bedrijf iedereen stimuleren om stil te staan bij de persoonlijke voornemens van positiviteit, vriendelijkheid en goede bedoelingen voor een mooie toekomst. 

Open To Better | Tia

Gepersonaliseerde ambities

Op de voorkant van de verpakkingen staan voorbedrukte voornemens met een open ruimte die gebruikt kan worden om persoonlijke ambities en goede voornemens op vast te leggen.

Open To Better - Yse

Open to better

‘Open To Better’ betekent volgens Coca-Cola openstaan voor de dingen die mensen zelf beter kunnen doen. De verpakkingen moedigen dat volgens de frisdrankgigant niet alleen aan maar stimuleren ook om 2021 met een open vizier tegemoet te gaan. Met aangepaste verpakkingen hoopt Coca‑Cola iedereen te motiveren om de goede voornemens niet alleen te maken maar ook te delen met vrienden en familie. 

Om de campagne kracht bij te zetten werkte Coca‑Cola samen met mensen uit heel Europa die hun inspirerende voornemens en verhalen delen in een reeks persoonlijke filmportretten

Naast de verkrijgbaarheid van ‘Open to Better’- verpakkingen is er een platform opgetuigd waarop gepersonaliseerde blikken te bedrukken zijn. 

Lees ook: Coca-Cola komt groots terug met poëtische campagne: Open Like Never Before

Open To Better | Emeric

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in