Overslaan en naar de inhoud gaan

Christina Aguilera en hiphopster Latto volgen Katy Perry op bij Thuisbezorgd.nl

Nieuwe track is een mix van hiphop en opera. Campagne is afkomstig van McCann London.
Christina Aguilera en Latto
Christina Aguilera en Latto
Christina Aguilera en Latto
Christina Aguilera en Latto

Thuisbezorgd.nl komt met een vervolg op de succesvolle campagne ‘Zei d’r iemand’. Popicoon Christina Aguilera en de opkomende hiphopster Latto nemen de plaats in van Katy Perry in.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste keer dat Thuisbezorgd.nl twee verschillende artiesten en muziekgenres - opera en hiphop – samenbrengt in één mondiale campagne. 

Het nieuwe duo bouwt voort op het wereldwijde succes van eerdere samenwerkingen met Snoop Dogg en Katy Perry.

Barokstijl

Aguilera en Latto moeten Thuisbezorgd.nl op een nieuwe manier tot leven brengen en laten zien dat het voorziet in lekkere trek, van alledaagse boodschappen tot verfijnde sushi en gyoza.

De tv-commercial is gemaakt door McCann London en begint met de hoofdpersonen gekleed in barokstijl als koninginnen van de opera. Ze krijgen een scala aan hun favoriete eten aangeboden krijgen, waaronder taco's, poké bowls en verse Thaise salade, terwijl er een uitgebreide choreografie om hen heen wordt opgevoerd.

‘De samenwerking met Katy Perry, heeft voor ons ‘zei d’r iemand’ op ongekende wijze op de kaart gezet’, zegt Nikita Lensink, verantwoordelijk voor marketing bij Thuisbezorgd.nl. ‘De verrassende mix van Christina Aguilera en Latto is onverwacht en versterkt daarmee de boodschap dat je versteld kunt staan van de selectie en kwaliteit die verkrijgbaar is bij Thuisbezorgd.nl.’

Regie en choreografie

De nieuwe video is geregisseerd door Dave Meyers, de man achter videoclips als Kendrick Lamar's 'Humble', Taylor Swift's 'Me!' en meer recent 'Gorilla' voor Little Simz.

De choreografie is van de hand van de legendarische hiphopchoreograaf Hi-Hat, die heeft gewerkt met onder andere Rihanna en Jay-Z.

De nieuwe wereldwijde campagne, met als hoofdelement de 60’ video, wordt uitgezonden op tv, OOH, DOOH, bioscoop, sociale media en radio, inclusief op maat gemaakte content gecreëerd door Dept die de campagne over het digitale landschap uitstrekt. De campagne wordt uitgerold over meerdere markten in Europa, Groot-Brittannië, Canada en Australië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in