Overslaan en naar de inhoud gaan

Bud komt voor het eerst met Nederlandse televisiecampagne

De uitrol van de commercial volgt op meerdere evenementen en partnerships.
Bud
Foto: Bart Heemskerk (Bud)
Bud
Foto: Bart Heemskerk (Bud)

Bud komt met de eerste tv-commercial voor de Nederlandse markt. De commercial is onderdeel van een grootschalige campagne die verschillende samenwerkingen en uitingen bevat. Zo was er al een partnership met Ajax, is er samengewerkt met evenementen en daar komt bij dat het biermerk ook zelf verschillende evenementen heeft georganiseerd, zoals het tweedaagse culturele evenement BudX Amsterdam. Daarnaast is Bud in het Nederlandse straatbeeld zichtbaar met verschillende out of home-uitingen.

related partner content for mobile comes here

Sjors van Drie, senior brandmanager van Bud, vertelt dat het biermerk er ook voor wil zorgen dat mensen samenkomen en dat talent een podium krijgt. ‘Dit doen we onder andere zelf door een platform als BudX Amsterdam op te zetten waar wij met verschillende talks over muziek, kunst en mode een inspirerend programma creëren.’ Inmiddels wordt Bud in meer dan 1000 horecagelegenheden in Nederland geschonken en is het biertje in de supermarkt verkrijgbaar in fles en blik.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:

Marketing Director BU Noord: Jacques Lebel

Marketing Manager Nederland: Joost van de Sande
Senior Brand Manager: Sjors van Drie 
Creative Agency: XXS Amsterdam
Head of strategy: Joram Helmer
Creative director: John de Vries
Account: Ward Enckhof, Lisa Been, Marthe Driest
Edit en animatie: Pieter Bokhorst

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in