Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com grote winnaar in business editie Best Social Awards

Ook Bavaria, HEMA en Van Gogh Museum vallen in de prijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bol.com wint in zowel de categorie Beste Merk als Beste Webcare. De jury kwalificeert het winnende merk als ‘gevat en brutaal, durft het randje op te zoeken en weet pakkend het publiek te bereiken. Daarnaast hebben ze een sterk community management’.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de awards is dit jaar voor het eerst opgesplitst in twee dagen: de business uitreiking die vanavond plaats vond, en een audience evenement waarbij het publiek kan stemmen op hun favorieten. De grote winnaar in de business categorien is zoals gezegd bol.com. Andere winnaars zijn Bavaria (Beste Campagne met #carnavalvrij), HEMA (Beste Inhaker met ‘zomerjurkje’) en Van Gogh Museum (Beste Innovatie).

Er waren dit jaar drie nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne, Beste Chatbot en Beste Livestream. De winnaars werden bepaald door een professionele jury. De publieksprijzen worden morgen bekend gemaakt. Kanshebbers zijn hier onder anderen Tim Hofman, StukTV, Nienke Plas en Shane Kluivert.

De winnaars zijn een mooie afspiegeling van de hoogtepunten van afgelopen jaar, vindt Diederik Broekhuizen (oprichter The Best Social). 'Met deze awards hopen we het maken van creatieve, grappige en innovatieve content bij bedrijven te stimuleren. Op naar volgend jaar!' 


Beste campagne
Bavaria

Beste inhaker
HEMA

Beste account
NOS Kort

Beste merk
Bol.com

Beste webcare
Bol.com

Beste talent
Vienna Kortland

Beste influencercampagne
Misfit

Beste chatbotcampagne
Ziggo

Beste video
Amsterdenim

Beste livestream
ABN AMRO

Beste story
Feyenoord

Beste copywriting
Praxis

Beste innovatie
Van Gogh x Facebook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in