Het doel van automerk Mini is mensen helpen zich op de snelst mogelijke manier te verplaatsen. Dat wil het Duitse merk laten zien met een nieuwe billboardcampagne. Via de borden verplaatsen voetgangers zich sneller door de stad.
12 minuten korter
De billboards hebben namelijk deuren, trappen en ladders. Volgens Mini kun je je reistijd met wel 12 minuten verkorten als je een route neemt door de Mini-reclameborden.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe campagne is gemaakt door het Duitse bureau Serviceplan. De RTTI-functie van de nieuwe automodellen staat centraal. Die techniek helpt chauffeurs om de snelste route door de stad te vinden op basis van actuele verkeersinformatie. Ulrike von Mirbach, marketingdirecteur van Mini Duitsland: 'Met deze campagne maken we een connectiviteit en technologie tastbaar.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee