Overslaan en naar de inhoud gaan

Alles is een lekkere kont in G-Star-commercial met Snoop Dogg

Keuze voor 'damesachterwerk centraal' is gewaagd in tijden waar het gevoelig ligt om vrouwen als lustobject te presenteren.
Say it Witcha Booty
Say it Witcha Booty
Say it Witcha Booty
Say it Witcha Booty

Snoop Dogg is het nieuwe gezicht van G-Star Raw. In de eerste commercial die de samenwerking oplevert, is de centrale gedachte ‘Say it Witcha Booty’, zeg het met je billen. Vrouwenbillen wel te verstaan. Die komen wiebelend voorbijlopen, zien we dansen en ook schoonzwemmend in het zwembad (met jeans aan). Helemaal hiphop, helemaal Snoop Dogg, maar voor G-Star een gewaagde keuze, omdat een groeiende ‘woke-doelgroep’ zich stoort aan het opvoeren van vrouwen als lustobject. G-Star Raw spreekt zelf van een ‘tongue-in-cheek campagne’. Het publiek wordt uitgenodigd om het te zien als een commercial met een knipoog.

related partner content for mobile comes here

G-Star RAW X Snoop Dogg – Say It Witcha Booty

Booty's overal

‘Da booty’ zien we overigens ook terug als vliegtuigstrepen in de lucht, een anatomisch model, een gesnoeide haag en een tropisch privé-eiland. Letterlijk alles is een lekkere kont in de commercial. Een ge-body-painte jeans op levende damesbillen passeert ook de revue.

Wiggle wiggle
Wiggle wiggle

Passend

G-Star werkte eerder samen met iconische wereldartiesten uit de categorie ‘supercool’. Onder CMO Thecla Schaeffer werd bijvoorbeeld een samenwerking met Pharrell Williams gesmeed. Gwenda van Vliet, de huidige CMO, zegt dat  Snoop Dogg bij G-Star past. ‘Hij is de beste in zijn klasse, authentiek en uitgesproken. Hij weet zichzelf steeds weer opnieuw uit te vinden en brengt werelden op een onverwachte manier bij elkaar. Iconisch en toegankelijk – net als denim.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in