Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeeman brengt ode aan mensen die het échte werk doen

De textieldiscounter focust zich met nieuwe campagne op de basics werkkleding-lijn die het merk aanbiedt.
Zeeman brengt ode aan mensen die het  échte werk doen 
Zeeman brengt ode aan mensen die het  échte werk doen 
Zeeman brengt ode aan mensen die het  échte werk doen 
Zeeman brengt ode aan mensen die het  échte werk doen 

Zeeman lanceert een nieuwe campagne waarin het een ode brengt aan mensen die het échte werk doen. Hierbij moet volgens de textielsuper gedacht worden aan de vissers, timmermannen, slopers, bouwers en lassers: mannen én vrouwen. De campagne is in het leven geroepen om de basics werkkleding-lijn van het merk aan te prijzen.

related partner content for mobile comes here

 

Zeeman brengt ode aan mensen die het  échte werk doen 
Zeeman brengt ode aan mensen die het  échte werk doen 

Favoriet

Zeeman legt uit dat de ‘no-nonsense aanpakkers’ niet aan fast-fashion doen, dat betekent volgens de super dat ze jaar in, jaar uit het liefst kiezen voor dezelfde werkkleding: kleding die gewoon goed zit en tegen een stootje kan. Volgens de Textielsuper is de basics-lijn daarom steeds vaker favoriet bij de noeste arbeiders. 

De ode aan mensen die het échte werk doen 

De ode aan mensen die het échte werk doen - Zeeman

Kwaliteit

De werk-mode is naar eigen zeggen populair omdat Zeeman die kleding zou ontwikkelen van ‘materialen die lang meegaan, lekker zitten, altijd op voorraad zijn in een aantal basiskleuren. Daarnaast zou de werkkleding op een verantwoorde manier gemaakt worden bij fabrieken die het merk goed kent. 

Lees ook: Zeeman verkoopt Lucht 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in