Overslaan en naar de inhoud gaan

#Trending: Professionele communicatie à la Gen Z

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
foto van Gen Z op TikTok
foto van Gen Z op TikTok

Gen Z schiet natuurlijk al langere tijd op de oudere Millennials, de ‘stokoude’ 30-plussers, op social media. Zo staat TikTok inmiddels bomvol met grappen over Millennials; van hun kapsels en skinny jeans tot emoji-gebruik. 

related partner content for mobile comes here

Behalve dat ik er als millennial ook best wel vaak om moet lachen, is het tevens een steeds relevantere insight waar we als marketeers rekening mee moeten houden én van kunnen leren. Deze doelgroep wordt steeds interessanter voor merken en dat betekent dat we de taal van deze generatie zullen moeten omarmen. 

Maar nu steeds meer Gen Z’ers kantoorbanen krijgen, is het de nieuwste trend om de boomer-kantoorcultuur uit het raam te gooien. Deze TikTok'er geeft een mooie compilatie. Want “is het niet professioneler om niet fake te zijn?”

Hasta la pasta, 
Robert

foto van TikTok'er over Gen Z op kantoor

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, schrijft wekelijks de trend van de week. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in