Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes lanceert 'digital street art'-studio

Digital street art is de toekomst van digital marketing, stelt het bureau. Lenovo is de eerste klant van de nieuwe studio genaamd Jimmy.
street art
Digital street art-uiting van SuperHeroes voor Lenovo
street art
Digital street art-uiting van SuperHeroes voor Lenovo

Reclamebureau SuperHeroes presenteert Jimmy, een 'digital street art studio' die als doel heeft 'not boring outdoor-advertising' te ontwikkelen op platforms als TikTok, Instagram en YouTube. Hierbij kan gedacht worden aan wolkenkrabbers die van vorm veranderen of een New Yorkse 'corner shop' die het luchtruim kiest, meldt SuperHeroes in een verklaring.

related partner content for mobile comes here

Lenovo is de eerste klant van Jimmy, waarvoor de studio 'street art-films' ontwikkelt om de laptops van het techmerk te promoten. Binnenkort moeten meer klanten volgen, aldus het bureau.

Django Weisz Blanchetta, oprichter SuperHeroes global: 'Het valt voor merken tegenwoordig niet mee om aandacht van de consument te krijgen. Digital street art biedt hierbij uitkomst, het is een snel groeiende discipline en een goede manier om de sociale ruis te doorbreken.'

Weisz Blanchetta merkt op dat merken nieuwsgierig zijn om digital street art verder te verkennen. 'Het opent deuren naar nieuwe manieren om producten te promoten. Digital street art is echt de toekomst van digital marketing.'

Jimmy werkt met een pool van zo'n tien personen. SuperHeroes heeft naast Amsterdam een vestiging in New York en Singapore en werkt voor merken als MTV, Vans en OnePlus. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in